Bort med er, baciller!

Jag mår bara bra, faktiskt, (peppar, peppar..) men nu har Eddie fått nåt skit istället. Han har feber. Bara feber. Inget annat. Blir lite piggare av Alvedon, håller sig uppe några timmar o leker lite o sen slår det till igen när medicinen går ur.. Inga problem att få honom ta flytande Alvedon dock, så det är bra.

Robert har varit hemma o vabbat idag men han hade nog behövt nån som tog hand om honom också eftersom han har haft ont i ryggen hela dagen.. Blä för allt elände, är det inte nog snart..?! Det känns som vi haft allt nu..


I morgon ska jag dra igång min aktivitet på APU:n o jag är lite nervös; undra vad ungarna kommer tycka om det? Larvigt? För lätt? För svårt? Tråkigt..? Hm. Ja. Jag ska för övrigt försöka ta igen de här två missade veckorna på något sätt, o det lutar åt att det blir att fortsätta även v.51 o sen några dagar på jullovet. Det är ju 10 dagar som ska in o jag vill inte ha det kvar tills jag börjar skolan igen o nya kurser drar igång.. Jag lär få o göra ändå eftersom jag ska läsa in mer än en termins poäng på mindre än en halv termin i tid!

Nu på eftermiddagen var jag på skolan o på "utvärderingssamtal" med några snubbor från kommunens Utbildningskontor. Vi var några stycken som satt o pratade lite om skolan, vår utbildning o lärarna, typ. Gick snabbt o relativt smärtfritt, faktiskt.