Living in a world of chaos.

Rena julafton att komma hem efter några shoppingfattiga timmar på stan. Leverans från Oriflame (dock har inte jag beställt nåt till mig den här gången) och välkomstpaket från en bokklubb hade kommit med posten, trevligt. Jag valde en scrapbookingväska som välkomstpremie, men har fått både den och tårtgrejerna. Skumt men inte mig emot, hehe.

Jag tog bilder på det jag köpt/fått men kameran vill sig inte. Inte heller minneskortläsaren vill vara med idag, så därför blir det inga bilder.

(Hm, jag kanske inte borde köpa mer prylar nu - jag kanske borde lägga pengarna på en ny kamera istället. Jag kan sätta i nyladdade batterier (vi har köpt 2500 mAh-batterier enkom för kamerorna) och efter ungefär 10 bilder är batterierna slut. Ska det vara så? Trist att inte ha någon kamera till Teneriffa..)


En sån här tshirt fick i alla fall följa med hem till Eddie. 39,50 kr från H&M. Det inhandlades även ett par badbyxor till den store lille herrn, superfina, men de fanns inte med på Åhléns hemsida. Köpte även filmen "Bortspolad" som han ska få att titta på på resan.

Jag var även på jakt efter Rosenseriens Aloe Specialkräm, för den tycker jag är bra. Vi använde den till typ allt när Eddie var liten - röd stjärt, brännblåsor, insektsbett, solsveda.. Ja, allt. Den är förhållandevis dyr, men idag hade jag tur och fick åtminstone 10% rabatt på den!

Ha, jag tyckte inte att jag fick med mig så mycket grejer hem men när man listar upp det såhär så blev det ju en del trots allt. Behöver jag säga att nedräkningen till Teneriffa fortgår och att jag ser fram emot det? 36 dagar kvar.
#1 - - Kristine-mamma till Melwin:

Förstår att du längtar tills ni ska åka. Vill oxå! Jag är gärna med på träffen. Ska skriva in i kalendern:)