Kaosdag.

Jag blev inringd till jobb i morse, tyvärr inget långpass den här gången heller utan det blev uteturen. Nackdelen med uteturen är att det bara rör sig om 3-4 timmars arbetspass vilket då inte genererar i särskilt mycket pengar.. Det är nästan så det går på jämnt ut med alla extra avgifter vi skaffat oss sen jag började jobba - dagisavgift för två barn och 1,5 mils extra bilkörning "åt fel håll" varje dag märks. Det är lite synd..

Jag har smygkikat lite på schemat och förmodligen kommer jag jobba 90% i juli och ca 50% i augusti, för att jämna ut det lite. För enkelhetens skull så får vi semestervikarier varsin "rad" att jobba efter men måste ju ändå dela upp det eftersom alla ordinarie har så olika mycket tid.

I kväll är jag trött men det är det värt, för jag har återsett en gammal kär vän som jag verkligen har saknat/saknar och hoppas att vi kan ta upp kontakten med igen.
#1 - - Elin:

En gammal kär vän? Mig menar du? hehe! Nävars..skämt å sido. Det där med bilkörning 1,5 mil åt fel håll svider verkligen i plånboken nu. Bensinpriset är ju HUTLÖST, eller hur?