Kvällspromenad och graviditet



Idag är sambon och jag barnlediga då ungarna är hos moster i Örebro ett par dagar. Därför passade vi på att återuppta kvällspromenaden som vi ofta ägnade oss åt innan vi fick barn, när vi fortfarande bodde i lägenhet i stan. Det är så rogivande att promenera på kvällen! 

Mitt pregnanta tillstånd gör dock att höfterna strejkar lite snabbare än annars, men det går om jag tar det lugnt. Väldigt fint här i byn, särskilt vid vattnet, men det är väldigt backigt. Allra värst är att gå hem eftersom vi bor högst upp på "berget"... 

Annars mår jag bra förresten, illamåendet förekommer mer sällan (tack och lov) och jag fungerar nästan som en "normal" människa igen. Ja, förutom höfterna vid långa promenader alltså. Jag ser inte särskilt gravid ut, mest lönnfet, haha. Men snart borde det väl synas ordentligt, tycker jag (går in i v. 16 imorgon). Minns inte riktigt när det började synas med de andra två..? Jag är ipchförsig större nu redan från start än jag var med Eddie, men.. ja. Äsch, jag mår som sagt bra, då spelar det väl ingen roll att jag väger alldeles för mycket..? 
#1 - - Elin:

Haft foglossning förgående graviditeter? :(

Svar: Ja, med Eddie kom det v. 35-36, med Teo v. 20.. :/
Emma - mamma till två vildar