Klubb Smart.

Ja, var alltså på Satin i lördags. Klubb Smart. Hade betalat för o se Nikola, men hans "uppträdande" var en stoor besvikelse. Han var så negativ o körde nog inte en enda hel låt.. Jo, kanske nån. I övrigt var kvällen mkt trevlig - var hos syster hela dagen, så vi gick på stan, köpte skivor på Najz Prajz som hade 50% på hela sortimentet! och handlade mat o dricka på Systemet. Inhandlade en ny cider som jag inte sett förut - Hardcore. Var tvungen o köpa den så syster kunde få flaskan. ;)

Gick in till Örebro centrum från Vivalla på kvällen, o hem till Åsa. Drog till China o åt, god mat men halvskum personal.. "Hul gammal äl du?" "20" "Äl det säkelt?" Jag sa att han kunde få se leg om han ville, men det behövdes inte. Inget leg visat på Satin heller. o då VET jag att jag ser ut att vara tolv eller nåt. Ville ju visa upp för hela världen att min prövotid som körkortsinnehavare gick ut i lördags! :)

Inte van vid o stanna på ett ställe sådär tills det stänger - jag är van vid att man alltid måste med sista bussen eller nåt sånt. Skoj. Hemma vid halv tre ca, för Sofia skjutsade hem oss. Somnade direkt. :)

Lite segt o köra hela  vägen hem, skulle dessutom till mamma o hämta Robbie, så det blev några mil till. Hade ju mina nyinköpta skivor - Franky Lee o Boy Sets Fire. Underbart!


Väntar nu på att dom ska publicera Vimmelbilderna, Sofia sa att bilden på oss blev bra. Vi får väl se. :)