Ännu en dag.

Mm, har ätit frukost nu, men jag kunde för mitt liv inte hitta ägget som blev över igår...? Det är borta. R åt det inte sa han, så frågan är ju var jag lade det - lade jag det inte kylen..?! Blir så osäker, senildemensen börjar väl komma krypandes.. Fick därför bli hönökaka med soltorkade tomater o feta-mjukost, o så lite Cola till det. ;) Jag har verkligen börjat få hälsosamma vanor! :D

Var ute o tittade på när grabbarna drog el i huset igår. (Togs lite bilder, som finns i Johans bilddagbok under 26 september. ) :P Det gick nog rätt bra för dom, det hände en hel del under de timmar vi var där. Vissa saker verkade ha gått bättre än väntat, så det är ju bra. Bara 35 dagar kvar tills det är tänkt att vi ska flytta in (tills vi MÅSTE flytta in - har ju ingen lägenhet sen..) o det finns fortf inget badrum o det ska tapetseras i alla rum på nedervåningen. Praktiskt taget inte vårt problem eftersom vi faktiskt har kontrakt från 1 nov, men det känns som de måste ligga i lite nu. De är snart klara med alla fönster iaf, alltid nåt.



Ha, vi åt på Donken i Klinga igår, vilket vi väääldigt sällan gör, o nu fick jag läsa på NT's hemsida att just det McDonald's:et blev rånat i natt. Läskigt sammanträffande eller vad man ska kalla det.

Är det nån som vill köpa vår bil, förresten? Jävla skitbil som inte ville starta idag. Usch, så trött jag blir på bilar som bara strular.. Börjar kännas som den är "mer än inkörd" nu. Skrotfärdig, så jag slipper se den mer.

Nej, nu ska jag nog börja städa lite, blir visning på lägenheten i eftermiddag.