Mamma Mia!

Yes, om en timma går bussen till stan, o då sitter vi förhoppningsvis på den, hehe. Jag har klätt upp (ut?) mig till tusen o vet inte hur jag ser ut egentligen, men det jag inte vet lider jag inte av. Det var iaf jäkligt skönt o klippa sig igår, jag känner mig som en ny människa. Äntligen! Bara för att mina två par favoritbyxor låg i tvättkorgen idag (bra planering när jag vetat om den här kvällen jäkligt länge, jag skyller på att alla lovat fint väder till helgen o så är det kaaallt. Annars hade jag haft lång tunika på mig.) så fick jag rota lite bland mammas kläder, o till slut hittade jag ett par byxor som passade. Illa när ens morsa är mindre o smalare än en själv.. Äsch, det är bra ibland, jag kan ju dra nytta av det, höhö.

Robert är lika virrig idag som förra helgen, jag vet inte vad det är. Han kanske börjar få resfeber? På onsdag åker han o några till från jobbet på "studieresa" till Italien o nånting på B som ligger ett par mil från Milano. Orättvist? Ja. Om jag är avundsjuk? Ja. Hoppas iaf att de får det jättebra o att vädret blir fint o att vinet är gott o bla bla bla bla bla. Själv ska jag glida runt lite ett par dagar där o försöka att inte sova hemma så mkt, det är läskigt där på nätterna. Kan gömma sig hur många mördare o annat löst folk som helst i alla skrymslen o vrår o källare o vindar o då klarar de sig nog bättre utan mig, hihi.

På tisdag ska jag baka tårta iaf o den ska jag garnera på onsdag. Tänkte försöka sitta o pula lite med marsipanfigurerna imorgon. Tänker inte avslöja mina idéer ifall bror läser det här, men när den är färdig visar jag förstås bild på den.

Nu ska jag ha en trevlig kväll. Auf Wiedersehen!
#1 - - Linda:

S: HAhahaha vi får också en t-shirt så det blir nice ;) Hoppas jag får en bild på när Martin kysser den andra snubben ;)

#2 - - Linda:

S: Isf ska jag aldrig BÖRJA amma. Jisses vilka bomber jag kommer få!