JULLOV!

Mm, nu ska jag njuta av 11 dagars välförtjänt ledighet innan skolan drar igång igen. Den här terminen kommer bli kämpig för mig, tror jag, men det SKA gå. Jag tänker inte ge upp i första taget..!

Jag har alltså avverkat sista dagen på APU:n idag.

Sista dagen med ungarna i Björs.

Känns sorgligt, för jag har trivts så bra med allt o alla.. Den här veckan har ju dock inte varit som vanligt iom att det varit jullov för barnen. Vi har haft från 1 till 4 barn på vår fritidsavdelning - i vanliga fall är det runt 15. Vi har därför slagit ihop oss med både Nallen o Ekorren som alltså är förskolans två avdelningar o det innebär att jag lärt känna ett par ur den personalen också.


Nåväl, jag ser fram emot att ta tag i nya kurser o jag förstår inte varifrån jag fått den här skollängtan..?! Jag är knäpp, helt enkelt, eller så är det bara roligare att plugga när man känner att det ger något o kanske kan leda till jobb.. Yeah!


I morgon är det nyårsafton o då ska vi till S o J o J o äta lite mat o spela våra nya spel vi fick i julklapp. Jag hoppas på vinst för mig, förstås, haha, men det är knappast troligt.. Ett av spelen heter "Den glade mytomanen" o jag är verkligen inte bra på att ljuga på beställning o hitta på spontana historier. Men, vi får se hur det går!