Öh?

Har ungefär en miljon skoluppgifter att göra men som jag mår just nu kan jag inte fokusera på nånting. Kanske bättre att slänga sig i soffan med böckerna och ha Grease på i bakgrunden i stället? Behöver en feelgood-film, känner jag. Har bara Eddie på dagis till klockan 13 (hur tänkte jag där..?!) så jag borde passa på att få klart åtminstone en uppgift.. Hm. Den här veckan blir inte riktigt som vanligt ioch med att Robert åker på onsdag kväll så jag måste verkligen skärpa mig nu och hitta tillbaka till min självdisciplin. Wooa! 

Gör ett litet arbete om Huntington och så ska jag göra en om hur det är att vara funktionshindrad i annat (valfritt) land. Svårt att hitta fakta om det sistnämnda, nån som är från ett annat land och vill hjälpa mig?! Det vore guld värt!

Sanna lånade den sista kursboken jag behövde på universitetsbiblioteket åt mig så nu ska jag rappa på med den kursen också, tänkte jag. Handledning får helt enkelt vänta till sist, men den behöver inte vara färdig förrän v.44 så det hinner jag. Lugna bananer.