Inte som jag tänkt mig.

Idag är det Roberts tur att ligga med feber. Bara feber, inget annat. Suck. Mitt gick dock över fort så jag hoppas att R är på benen i morgon igen.

Igår kväll var vi ute o åt, R o jag, sådär spontant. Roberts föräldrar tog barnen en stund så vi fick chansen att vara lite för oss själva. Vi hamnade på Yogi och åt mat, stark sådan. Mitt gick väl an, men jag gjorde misstaget att smaka lite av R och jag trodde jag skulle brinna upp! En himla tur att vi tog mangolassi att dricka till.. 

Självklart blev ju vädret mycket bättre framåt kvällen också, men det blåste rätt bra. Idag ser jag inte minsta tillstymmelse till moln på himlen, det bådar gott. Synd bara att R ligger däckad och inte alls är på humör för att hitta på något roligt.. Blä för vår dåliga timing hela tiden!

Fick förresten sova ovanligt länge i natt! Teo åt vid 21-tiden och somnade sedan för natten. Vi satt upp och såg alla bidragen i melodifestivalen, så klockan var väl runt halv elva när vi gick o lade oss. Vid 2-tiden kom Eddie till oss och frågade efter sin kossa.. Jag följde med honom tillbaka till hans rum där han snart somnade om igen. Klockan var fyra innan Teo vaknade för mat första gången!