Wannabe Vår.

 
Ser ni hur sola' skiner?! Underbart! För att fira att det varit en ytterst behaglig utetemperatur idag köpte jag mig faktiskt en vårjacka. Det bästa är att jag bara gav 300 kr för den eftersom jag hade presentkort kvar sen jag fyllde i höstas. Jag trodde aldrig att jag skulle köpa just en sån modell av jacka, jag tycker egentligen att det är lite för mycket "häst" över den, men efter att jag provat den kunde jag inte tänka mig något annat. SÅÅ skön!
 
Det passar perfa nu när jag ska iväg på lite äventyr, lite minisemester sådär. Den har delvis redan börjat för min del, som befinner mig hos mamma för tillfället. Riktigt ledig är jag inte förrän jag skickat in resultatdelen av uppsatsen, men det gör jag snart. Ha en härlig vårdag, alla fina därute!
#1 - - Elin:

Var skaru Emma?