Bebisfunderingar.

Det är ju onekligen mycket tankar såhär i graviditeten, men kanske mest oro inför allt som behöver ordnas. Vi gjorde oss av med vagn, säng och lite annat efter Teo då det var ärvt så många gånger att det inte återstod särskilt mycket av det. Nu har vi alltså inget förutom kläder..

Kläder ja. Trots att det är det vi har mest av, är det också det enda jag faktiskt sneglat lite åt. Fick dessa superfina byxor av treans mormor häromdagen; 


Jag älskar dem! De är så mjuka och härliga och jag älskar det där mönstret..!  Har lite funderingar på Elodie Details-filten med "slarviga" harlekinrutor, men kan inte riktigt bestämma mig. Teo har ju en Me&I-filt som han fortfarande bär med sig ibland, och jag vill att det ska bli samma grej den här gången. Robert blir tokig på min filthysteri, haha. I can't blame him egentligen, men ändå.

Vad har ni köpt mest av till era barn? Jag vill gärna tro att vi alla har våra små egenheter, haha.