Lördag 29/11



De där små fötterna alltså... 

Vi acklimatiserar oss sakta men säkert till vår nya verklighet som komplett trebarnsfamilj. Natten till idag har varit den bästa hittills så idag njuter vi av att det är lördag. Vår första lördag med tre barn. Det är onekligen en omställning men en häftig sådan! 

Om vi bara kan komma på vad han ska heta... Mina förslag dissas stenhårt av Robert, men det borde ogiltigförklaras eftersom han själv bara kommer med oseriösa förslag. Tycker jag alltså, haha. 

Nej, nu ska Teo och jag se om vi hittar våra adventsljusstakar! 
#1 - - Lina:

Jag tycker han ska heta Vilmer! Jag är i v.38 och var bombsäker på att det var en liten Vilmer därinne... Tji fick jag då RUL sa att det var en liten tös.... Så nu har vi inga bra förslag. (-:

Svar: Vi har faktiskt haft Vilmer på listan även till de andra två, men det har liksom inte stämt när de väl varit ute. :) nu har ena sonen en bästis som heter just Vilmer, så det känns konstigt :)

Grattis till bebis i magen i af! :D
Emma - gravid med vilde nr 3

#2 - - Elin:

Det var ju tur att vi fick en liten tös för vi var inte alls överens om några pojknamn. Alex, Alexander, Max är på min topp tre-lista. Hur ser din ut?

Svar: Jag gillar också Alexander, men Robert försöker med Xander. Annars gillar jag Devin och Simon :)
Emma - gravid med vilde nr 3

#3 - - Elin:

Jag röstar för Simon. Men då får du se till att skaffa en grabb till (eventuellt byta namn på Eddie) så nån kan heta Alvin...precis som i filmerna Alvin och gänget!

Svar: Om du bara visste hur många gånger jag tänkt det, haha! :D
Emma - gravid med vilde nr 3