Mysmåndag?



Nu har jag packat det viktigaste i alla fall. Eller? 

Dennis är knappast stilla på ett ställe nu, han snurrar och försöker klättra (men utan framgång so far) så att ha honom i resväskan vore rätt praktiskt. Nåja, jag behöver nog utrymmet sen när mina kläder ska ner också. Känns som att jag inte kortat av listorna något alls men ändå börjar väskorna bli tunga..? How come?! 

Även om packningen fortfarande inte är klar har jag åtminstone turbostädat ur bilen till imorgon. Jag hann dammsuga halva innan regnet kom så jag tog den andra sidan lite snabbt, torkade ur invändigt och nöjde mig så. För idag. Bilstädar-Hitler (min sambo) ska ju ändå inte ha bilen i veckan så det han inte vet lider han inte av..! 

Idag har jag Teo hemma då han vägrade att åka till förskolan. Jag tror han börjar bli lite nervös inför resan, han vet ju inte riktigt vad det innebär att åka såhär. Vi får helt enkelt mysa lite den här måndagen, i regnet. Vad ska ni göra?
#1 - - Robex Lundgren:

fint