Pysselsöndag och julkänslor

Snön, minusgraderna och söndagsledigheten gör att julkänslorna flödar här hemma. Vi har lyssnat på julmusik nästan hela dagen och grabbarna pysslar vid köksbordet. När jag var i Ullared i höstas köpte jag en pysselsats på Pandurooutleten och idag pysslade vi alltså ihop den. 


Det resulterade i varsitt "tittskåp" eller vad jag ska kalla det, som går att hänga upp. Jättefina blev de! Eddies är den med isbjörnen, pingvinen är således Teos. Det var så rolig färg med, "snow paint", som var som en tjock massa som faktiskt ser ut som snö när det torkat. Tufft. 

Nu har vi även färglagt några julbilder utskrivna från nätet, druckit glögg och ätit smörgåstårterester till lunch. Jag har även slagit in Dennis födelsedagspresenter och när ungarna lagt sig ikväll ska jag slå in deras julklappar. Jag har lite dålig koll på vad vi har till dem... Blir så när jag började handla för länge sen..! 

Nåja. Det är ju faktiskt en vecka kvar till första advent, men då lär plusgraderna vara ett faktum igen så vi njuter idag istället. Kanske kan det bli lite lussekatter bakade till nästa helg??