Jag hatarhatarhatar det här!

Jag känner mig som ett barn i en affär som blir nekad att köpa godis. Jag är så jäkla frustrerad just nu! 

Dagen började så bra, med spontanutflykt till två olika husvagnsförsäljare i Tenhult. Vi lämnade av de stora vildarna hos farmor och farfar men hade Dennis med oss.


Ser ni hur glad Teo ser ut? 

När vi kom tillbaka för att hämta barnen igen, bjöds vi på mat. Alla åt, utom Teo. Det är inget vi lägger så stor vikt vid längre, då han ofta låter bli maten. Men, när även efterrätten förblev orörd började jag bli lite orolig. När han ögonblicket senare somnade på soffan, ja då ... då kändes det inte bra. 

Jag väckte honom, vi gick ut till bilen och SPLASH! En fin fontänspya precis utanför bilen. Jag satt i bilen med Dennis och Rob står utanför för att ställa in Teos stol. SPLASH! En till.

Tjohej! En påse i handen redo under bilvägen hem, som tack och lov aldrig behövde användas... Åh! Ett par kräkningar sen vi kom hem, men inga jättemängder. Rob blir hemma och vabbar imorgon, tisdag måste jag ta men sen kan inte jag vara hemma mer den här veckan. 

Jag har bara två veckor kvar på praktiken, så det skulle inte förvåna mig om vi är hur friska som helst efter det sen. Det vore så himla typiskt! Nu har vi varit, mer eller mindre, sjuka sen november. Det har blivit något fel på fördelningen, helt klart. 

Update kl 00:40: Har precis sanerat Eddies rum. Blir jag inte magsjuk av det där så är det något fel. Kul att veta vad man har att se fram emot. 
#1 - - Elin :

Men fy vad trist. Vad är det här? Varför så mkt sjuka under ert tak? Stackars stackars. Magsjuka är ju det värsta dessutom...

#2 - - Maria:

Nu är farmor pigg igen och kan ta hand om er i helgen.