Nu är jag igång!

Idag har jag gjort min första lektionsobservation av flera så nu känner jag att uppsatsen är på gång på riktigt! Härlig känsla. 

För att fira det "gjorde" jag byn (det tog ca 25 min): Apoteket, presentbutiken och klädbutiken. När jag satte mig i bilen igen hade jag med mig fotkräm, barntandborstar, en bordslöpare, kökshandduk, skjorta och ett linne. Så mycket har jag aldrig handlat för i de där små, lokala butikerna förut..! Det blir nog bra. 

Mm, köpte nya skor som jag fick hem häromdagen också. Blev inte det jag ville ha eftersom det inte ryms i budgeten, men det blev i alla fall billigt (extra rabatt på Ellos på ett par redan billiga skor är rätt trevligt, dessutom fick jag Dennis strumpor gratis!). 


Adidas duger åt mig och jag gillar ändå färgen på sulan. Kul att det bryter av lite. Tror faktiskt att de matchar mitt "linne" jag köpte idag också. 

Annars då? Mitt gråa jag (jag måste verkligen klippa håret!) hemmapluggar i kavaj idag. Helst skulle jag dra på mysbyxor och fleecetröja men det är större risk att jag smiter från mitt egentliga uppdrag. 


Hur som helst, ha en fortsatt trevlig onsdag! 
#1 - - Ewelina:

Snygga skor!

#2 - - Elin:

Adidas är helt klart överlägset bäst när det kommer till skor👌

#3 - - Maria:

Snygga skor!!!