Vardag och andra problem

Nu kör vi, vardag på riktigt! Praktiken är slut, examensarbetet är i full gång och alla är friska. (Nåja, hyfsat i alla fall.) Dennis vaknade upp med ögoninflammation i fredags men den är borta nu (inget klegg i ögonen sen i söndags kväll i alla fall), kvar är bara en envis förkylning. När Dennis blir förkyld sätter det sig ofta i hans redan knöliga mage, så där är det inte roligt (ingen magsjuka alltså). Men, jag tror att det är okej också. Det är ju inget han kan hållas hemma för, för han mår ju bra i övrigt. 


Jag vabbade halva dagen igår och Rob tog andra halvan. Jag måste säga att ungen, iklädd favorittröja från Villervalla och leggings från Lager157, var i sitt esse! Han var så rolig: busade, skrattade och gosade. Så härligt! Försökte ta en bra bild på honom men det är inte lätt när 1) mobilkameran är den enda jag använder och 2) objektet inte är stilla mer än 2 s i taget. Här ser man dock tydligt hur svårt han har att räcka ut tungan, men det kommer det inte göras något åt. I alla fall inte förrän han är 4-5 år, om han nu skulle ha besvär då. Suck. 

Jaja. Jag antar att jag måste fånga den där disciplinen igen och se till att faktiskt jobba med min uppsats. Jag ligger redan ohjälpligt efter på grund av universitetets osedvanligt klantiga planering, men det ska nog lösa sig. Hoppas jag. 

Ha en fin tisdag i regnrusket!