Dagen före dopparedagen

Mm, precis som varje år den här dagen (29 januari alltså) blir jag så sentimental när jag går och lägger mig. Tänk att det i år är åtta år sen jag precis hade gått och lagt mig efter en bra film, fick sova i en timme ungefär och sen helt plötsligt fick jag värkar och vattnet gick..! Helt galet. 

Ännu mer galet är det att jag, om drygt 1 timme, är mamma till en åttaåring. 8 år! Jag har varit mamma i 8 år. Nästan lika länge som jag gick i grundskolan. 

Efter en heldag på stan i Norrpan har jag nu slagit in presenter för glatta livet. De ligger nu bredvid den förberedda frukostbrickan och väntar på att få öppnas. Efter frukosten i morgon väntar en dag full av roligheter, hoppas jag. Håll tummarna för att Dennis feber bara var tillfällig, så att han vaknar pigg och kry imorgon!