God morgon, stjärnljus!



Vilken härlig morgon vi har! (Åtminstone vädermässigt..) Jag har precis intagit min sedvanliga frukostskål med frukt, keso och kanel här på yttertrappan. Så härligt i solen! 

Jag överlevde föräldramötet igår och faktum är att det kändes rätt bra. Träffade några förväntansfulla föräldrar och känner spontant att det här nog kommer bli bra. Idag, om bara några timmar, ska jag äntligen få träffa min klass också. Vi ska prata lite, rita lite och till sist gå till matsalen och äta. Det blir spännande! (Inte minst för mig som bara ätit i den där matsalen ett par gånger..) 

Ja, ännu en dag att se fram emot, helt enkelt. Jag är lite nervös men har fått den där "det löser sig"-inställningen till allt nu förtiden så jag är ändå inte orolig. Det löser sig. 
#1 - - Maria:

Lycka till, har själv inte sovit så bra i natt varit nevös för KPB som vi har konsult med nu i två och en halv dag.